ספא ליום הולדת image
יום הולדת יש רק פעם בשנה, על כן חוגגים את יום ההולדת כהלכה בספא יום הולדת מפנק!
כמה נפלא לחגוג יום הולדת מיוחד עם מסאז' ביום ההולדת, שכן שזה היום היחיד בשנה שמגיע להתפנק ובגדול.
אך חשוב לזכור כי החוויה העצומה ביום זה מתחילה בעיסויים, טיפולים משלימים, שוקולדים נשנושים, מסתיימת כראוי במתנות והפתעות ..
ועל כן החגיגה המושלמת בספא בנוסף לכל הפינוקים המיוחדים והרבים שמקבלים בעלי החגיגה ביום הולדת הופכים את החגיגה למושלמת !
אם אתם מעוניינים לחגוג ובגדול או שמא רוצים להפתיע את החברים, האהובים או אפילו את הקרובים בפינוק יום הולדת מיוחד במינו, הרי שהבחירה בספא יום הולדת מתוכנן המוזמן בספא מקצועי ויוקרתי היא הבחירה המושלמת ליום מיוחד שכזה.


1

מסאז' מפנק

חוגגי היום הולדת ייהנו ממסאז' מפנק של 45 דקות מלאות על פי בחירתם (מסאז' שוודי, רקמות ועוד), חשוב לזכור כי את משך הטיפול ניתן גם כן להאריך על ידי תשלום מסוים בנוסף.

2

אבזור מלא

לנוחיות "ילדי" היום הולדת, יעמדו לרשותכם מגוון נרחב של פינוקים משלימים אשר יהפכו את היום לנינוח ומיוחד, והם : כפכפים מיוחדים מבד, חלוקי רחצה נעימים ומפנקים, מגבות נקיות בתחלופה מהירה, כלי רחצה בסיסיים ועוד..

3

נישנושים

בפינת המנוחה והמרגוע בספא ממתינים לכם פינוקים קטנים ושתייה חמה וקרה המוגשים במהלך כל היום, אך אם חשקה נפשכם בהגדלת הפינוק ...בעת הזמנת ספא יום הולדת תוכלו לבחור אם להגדיל את חבילת הספא ולהוסיף גם פינוקי אקסטרה מיוחדים ומפנקים. כגון שוקולדים, פירות חתוכים, ארוחות קלילות ועוד...(בהתאם לעונה ולספקים המורשים).

4

רוגע ושלווה

מלבד לשלל הפינוקים הניתנים לחוגגים ולמוזמנים לטיפולי הספא השונים, חשוב לזכור כי יום זה מאפשר לכם גם רוגע מוחלט ושלווה מיוחדת לכדי צבירת אנרגיות מחודשות ופריחה אישית.ספא מושלם לחגיגות יום הולדת מיוחדות שלאחריהן תוכלו "לקנח" בבילוי מרתק ומרגש בעיר הסוערת ביותר הוא ללא ספק ספא בתל אביב.

5

מושלם

שכן הבחירה בספא בתל אביב מאפשרת לכם ליהנות גם מספא איכותי בו ניתנים שירותים מקצועיים של מעסים מובילים ונותני שירות אדיבים, וגם לאחר הספא ניתן ליהנות מחופי הים המופלאים של העיר וכמובן מחיי הלילה הסוערים בעיר תל אביב.