יום כיף בתל אביב

יום כיף בתל אביב הוא יום שאתם מקבלים בדיוק מה שאתם אוהבים במקום מקצועי ומדהים, ויכולים לחגוג כל חגיגה זוגית או אישית, או סתם לחגוג את החיים. זה ספא מפנק במקום איכותי עם מיטב האנשים המטפלים ברמה בין לאומית ללא פשרות. אם אתם מחפשים יום מהנה בתל אביב שתוכלו להתפנק כמו שתמיד חלמתם במועדון ספא ברמה של חו"ל – SpaB הוא המקום בשבילכם.

מה עושים במהלך יום כיף בתל אביב?

היום שלכם מתחיל מול מלון דן בתל אביב, ברחוב הירקון, במרחק של דקה מחוף פרישמן וטיילת ת"א – שם ממוקם .SpaB המקום שופץ לרמה הגבוהה והחדשנית ביותר בתחום, עד לקבלת מקום ברמה בין לאומית עם דגש על כל פרט ופרט, כדי שאתם תוכלו ליהנות מכל רגע ורגע ולהרגיש בתוך חוויה מיוחדת במינה.

ספא בי מאפשר לכם לנוח לכמה שעות ממרוץ החיים ולפנק את עצמכם בשלל טיפולים, מסאז'ים ופינוקים נוספים כדי להחזיר את החיים שלכם לקצב הנכון. כל הטיפולים ניתנים בסוויטות פינוק פרטיות ויוקרתיות הכוללות ג'קוזי זוגי מרווח, מלתחות פרטיות, מסך קולנוע ענק ואיזור מנוחה מפואר.

החוויה בספא B מושלמת ואתם יכולים להינות מהשהייה בסוויטה גם לאחר העיסוי. זהו אחד מהדברים המייחדים אותנו – עקרון "הארכת השהייה", המאפשר לכם להישאר עוד זמן רב באותה אווירה אינטימית ורומנטית ולא מחייב אתכם להתלבש מיד ולחזור לחיי היום יום המחכים לכם בחוץ.

יום כיף בתל אביב לזוגות

ספא B הוא הספא הזוגי המוביל בישראל! כאן תוכלו להתפנק מסוויטה גדולה ומפוארת ולברוח לכמה שעות מהבית והילדים, להתפנק מג'קוזי זוגי מרווח, לשתות קאווה צוננת, ולקבל מסאג' ארוך ומפנק וסדרת טיפולים שיחזירו את הצבע לחיים של שניכם.

בסוויטות תמצאו שתי מיטות טיפולים, ג'קוזי זוגי גדול, מקלחות ג'טים ואיזור מנוחה מפואר. לאחר הטיפולים תוכלו להיכנס ולהירגע באמבט מלחים, ולהתענג על בקבוק קאווה צונן כדי להשלים את האווירה. אתם יכולים להזמין ארוחה זוגית נהדרת הישר לסוויטה הפרטית מאחת המסעדות שבסביבה כדי להשלים חווית יום כיף בתל אביב מושלם לחלוטין.

בספא הזוגי שניכם תקבלו טיפול מקצועי על ידי מטפלים מנוסים ומיומנים. לכל אחד מכם יותאם סוג טיפול או מסאג' בהתאם לגופו לרצונו ולצרכיו. אני מציעים מגוון רחב של מסאגי'ם החל מהמסאג' השוודי המפנק במיוחד, דרך עיסוי רקמות עמוק, ועד לטיפולים מיוחדים כמו אבנים חמות, קונכיות חמות, ואירוודה.

פינוק ורוגע לאורך כל היום

יום כיף בתל אביב אומר שאתם נכנסים לספא בוטיק בתל אביב, ומשאירים לנו את כל ארגון הכיף שלכם. מרגע הכניסה ועד רגע היציאה מן הספא תרגישו כאילו ואתם נמצאים בטופ בכל הקשור לפינוקי הגוף והנשמה.

לפרטים נוספים והזמנת יום כיף התקשרו ל-03-5295333 או השאירו פרטים ונחזור בהקדם